Saturday, 25 February 2012

Speechless Saturday

 

Dinner of ricotta, chicken and spinach lasagna, eaten with garlic and parmesan bread and ricotta puff pastry.

IMG_6191

IMG_6195

The same filling for the lasagne and the puff pastry.

IMG_6196

IMG_6199

Too much carbs, not enough greens!

10 comments:

whitecappuccino said...

tekak kami anak beranak minus tekak husband, gemor benor makanan cam gini..tapi rajin benor la akak membuatnya. alih2 jamu mata je la kat sini hari2.

kasihredha said...

alahaiiii bestnya
tapi yg tak bestnya nak tunggu 5 hari lagi LG berceloteh mcm biasa :)

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam min..klu umah atie ni mmg bkn poberet anak2,mesti cari nasiii.hihi

Lady Emilya said...

wow sedapnya nom nom :D

susumanis said...

Gracias lg, semyum senyum sbb kena xcercise mulut yg x bercakao hehe

m.u.l.a.n said...

wallaaaa... tak dapat den nak nolong dah tekak ni... rasa nak berlari2 pi sana je nak mintka sepinggan..

SufatihaNur said...

<......................> silent comment...just monolog inside...hehe

penDragon said...

favourite jugak ni puff pastry & lasagna!

Izan said...

Apa sahaja entry.. memang sentiasa di tunggu... :)

lemongrass said...

whitecappucino,
tekak we all pulak segala benda taram. Kadang2 teringin sgt2 nak makan nasi, kdg2 western food pujaan hati :-)

Kak Kasih,
hikhikhik...takpe, tak lama tu :-)

Atie,
Kalau rumah saya pulak, kalau masak nasi hari2, memang semua akan buat muka sedih, hahaha

Susumanis,
heeee....all the senyum muscles hari2 bergerak, muscles utk menaip pot pet aje yg berhenti sekejap :-)

Mulan,
hehehe....kalau I tayang semua yg cheesy, mcm rasa nak berlari aje ye :-P

sufatihaNur,
hahahaha....bagus buat monologue tu :-D

Pendragon,
Kat dlm freezer I tu kan memang sentiasa ada puff pastry sbb snng bila2 nak guna :-)

Izan,
thank you sbb sudi baca walau takde benda nak dibaca, hehe