Saturday 10 July 2010

Melencong sekejap

We were supposed to have gone home straight to Perth from Denham today tapi The Other half wanted to have a 1 night rest in Geraldton and then drive home tomorrow. It’s definitely a much better idea sebab everybody needed a rest after spending 5 hours in the car especially him, the driver. So, we are staying in Geraldton tonite in a wee cabin by the seaside, the same one we stayed the first nite of our road trip.

But N3 ni, I melencong sikit lah dari letak gambar 2 and cerita our road trip sebab hari ni hari yang special for The Other Half.

But, bangun pagi tadi I lupa betul2 yang it’s The Other Half’s birthday hari ni. Semalam nak tidur I ingat, but bila bangun, lupa terus. Kesian dia sebab I tak wished him until Miss 11 bangun tidur and terus wished him. Barulah kelam kabut I wished him (apalah punya bini kan, hikhikhik…..).

Happy birthday Dearest Hubby. I do love you with all my heart. May all your dreams and wishes and desires come true. May our love stay true and strong.

Ini gambar latest of us berdua duaan, ambik petang tadi masa The Little Misses tengah busy bermain kat playground. Tersangatlah betul2 macam lagu Michael Jackson kan, ‘black or white’, hahahaha…

IMG_4271

Ada gaya manja2 mengada tak? wehehehe…..

And ini gambar birthday boy tengah bosan driving on a very long stretch of the highway..

IMG_4198

And ini pulak gambar tengah bosan menunggu The Little Misses tak habis2 main kat playground!

IMG_4267

My feet are so tiny compared to his kan :-D, hehehehe

And the four of us, setelah The Little Misses puas main kat playground!

IMG_4272

I’ll sambung cerita and gambar2 the road trip esok malam or Monday morning lah ye selepas hilang penat. Gambar our dinner pulak entah bila lah I nak start letak again, hehehehe….

(I did masak every nite sepanjang2 road trip ni but simple2 aje lah sebab tengah on holiday mode kan so tak lah I ambik gambar except one night :-) )……..

25 comments:

Azita Zain said...

salam min.
kalau dh penat memandu, mesti kena berhanti rehat. risau pulak kalau apa2 yg tak diingini berlaku.
tapi k.ita suka sgt tengok gambar min BERDUA-DUAAN tu! romantiknya...!!! sukanya...!!!

blu4sky said...

Hi LG,
your hubby's birthday pun july gak.. me and my hubby's birthday pun july gak but end of july...kira you all pembuka ..kitorang penutup..hehehe.. Happy birthday to your hubby..have a safe trip home :D

kaklong said...

hi LG ,happy beday to ur other half...wished him all the best ....n btw ...apa present dr u utk die ? (kepoh la klong ni heheheheh)

Dinas Aldi said...

so sweet la gambar u berdua dgn the other half tu. manja2 pun xda salahnya, he's ur hubby, duduk atas riba pun xda hal maa. have a safe journey home!

Unknown said...

so sweet!

Hanizatul said...

ngada2 pun no problemlah, suami isteri..tak ngada tak syoklah he he he...happy birthday to your husband.... kalau I nak ke sana (perth) LG jadi tourist guide, tak payah simpan duit, I yang simpan duit nak belanja LG.... he he he

roslaini saad said...

Saya selalu tertanya-tanya...Macamana u jumpa n fall in love with your belove hubby...

Nanak said...

hahaha..bukan lupa tapi xingat..hik2

Sizuka said...

Happy Birthday to ur dearest hubby. K.min, I love gambar kasut you and ur hubby, so cute!! Though it's just gambar kasut, it shows how much love you have for each other. your shoes, white, pure and innocent. his, dark, knight in shining armour.

I think I'm gonna take a photo of me and sham too.. our shoes only.. hehe.

~uG0giRL~ said...

oh my...gambar kasut kecik ngn besar tu sangat romantik.

NenetPenne (NP) said...

black ker white ker, it doesnt matter as long as both of u love each other...

as for me, keep on searching for true love.. ececeh...

Mat Gebu said...

salam LG...
Hitam kaaa..putih kaa, janji hati mau baik...lawa2 pun kalau dalam tak elok, mana besss...pstt, jawa mesti backing jawa juga...hehehehe, betul tak?...

Melina said...

Happy Birthday to your other half! Looks like he shares my birthday.

PatinPasta said...

LG,

Amboi.. berdua-dua ditepi pantai ye. Haishh! :D

Happy birthday to your other half!

SurayaCoghlan said...

kak lg,
hepi belated birthday and hepi birthday to your hubby.sorry tak sempat nak wish kat u hari tu, busy nah jaga baby.
wah..gambar berdua tu sungguh romantis!

[z@ck] said...

sis..nanti buat satu entry pasal places to visit in Perth..terasa macam nak pi sana la plak summer nanti.hehehe

Zaitun said...

Happy birthday to your hubby,kak Zai suka tengok gambar yang berdua2an tu romantik hehehe....

JaJa'Z said...

kak min: sama la besday jaja ngan ur hubby...hehehe..send my regard to him ok..and happy besday to him too...

when the night light is off said...

So sweet! Happy birthday to yr hubby. Besday ke berapa nih? Black or white. Now already coklat. he..he. Jangan fikir apa orang nak kata, the most important now,you love him, he loves U. The good things will follow.

alamanda said...

tang black and white tu yg selalu meruntun jiwa. haritu ada kawan cakap kat saya,
wahhh so hemsem la your hasben. so fair. muka die bersih je. how come die bleh kawin dgn you???? huaaaaaaaa!!!!!!!

My Life My World said...

Suker nyer tengok gambar LG dan TOH ... so romantic de amour. Kecik nyer kaki awak yer, ingat kaki anak anak LG tadi. Hehehehe

ayang said...

Best la gambar kasut tu.. Menarik tertarik kau memang de boom... hehehe..
Tak kisah le snow & charcoal ke, taik cicak je, janji dia sayang kita sepenuh hati.. kan kan kan...

Happy birthday buat beday boy.. Besau dah TOH akak tu.. Almaklumlah orang ada wife pandai masak...

lemongrass said...

Kak Ita,
hikhikhik..sekali sekala nak beromantik tepi laut kan :-P

Blu4sky,
best kan bila suami isteri bday dekat2 ni, terasa mcm special giler aje, hehehe

KakLong,
thanks for the wish. I tak beli lagi present utk dia sbb sampai skrg dia masih tak tau lagi nak I belikan apa, susah betul :-)

Dinas,
I duduk atas riba dia takpe. Tapi klu dia mengada2 nak duduk atas riba I, mau patah remuk lah my peha ni, hahahaha

Ain,
thanks :-)

Hanizatul,
dgn suami lah kan boleh ngada2 ni, hehehe. Bestnya kalau ada orang nak belanja ;-)

Kak Roslaini,
we all dulu satu universiti, terjumpa n ter fall in love, hahaha

Nanak,
biasalahkan, busy sentiasa kita ni, tu yg terlupa, hehehe

Shidah,
Ramai yg dah buat gambar kasut ni, tu yg we all pun saje2 mengabadikan kenangan kasut, hahahaha....

uGogirl,
hikhikhik..... :-)

NenekPenne,
betul kan, doesn't matter what colour as long as hati bersih :-).

Cik Mat,
you jawa putih melepak, I jawa gelap kopi susu, wakakaka...
Tapi memang betul kan, hati dlm putih yg paling penting :-)

Melina,
happy belated birthday to you too :-)

Aida,
selalu sgt ber empat2 ke mana2, tetiba dpt berdua2an, terus ambik gambar lah, hehehe. Thansk for the wish :-)

Sue,
thanks for the wish :-). Baby ni kan, tak padan dgn kecik kan, consumes our lives wholly, hehehe

Zack,
hikhikhik....mentang2 dah habis jelajah 1 NZ tu, nak melawat OZ pulak ye ;-)

Kak Zai,
thanks ye for the wish. I pun suka tengok gamabr tu, nampak loving sgt kan, hehehe

Jaja,
Thanks ye for the wish :-). Boleh join his club, hehehe

Melatie,
thanks for the wish. Dia still muda belia lagi banding dgn I, hehehe....

Ummu_Hanis,
some people mulut memang laser habis kan, tak tau nak jaga. I pun slalu kena dgn ntah sape2 orang yg I tak kenal. I buat derk aje, malas nak layan, hehehe

Kak Acik,
kaki I memang kecik dr dulu. Alya tu pun dah nak smaam besar kaki dia dgn I :-).

Ayang,
thanks ye for the wish. My hubby tu skrg, ambik lah gambar dr mana2 side pun, memang nampak sgt dah besar nya dia! hahahaha

lemongrass said...
This comment has been removed by the author.
larradanish said...

sangat sweet pic 2 pairs of shoes tu..sangat romantik..